Radars: 4 milios de multes en 5 anys i uns quants milions d´euros recaudats.

0
31

Els radars que més multes posen són els que acostumen a agafar desprevinguts els conductors. Tempre hi ha una senyal que avisa, erò no és el matexi un radar situat en una zona turística que un altre on la majoria de vehicles hi passen cada dia. El radar de la C-31 a Castell-Platja d´aro i el de la N_II a Sant Pol de Mar en són dos exemples. Sovint acaben sent trampes per a estiuejants. la directora de trànsit nega que hi hagi cap interès recaptatori. “Som conscients que són impopulars.

Aqui mostrem els radars a Barcelona per tal de recordar visualment la seva localització que sovint passa desapercebuda per la gran majoria dels conductors.

el primer el que es troba al entrar a la ciutat contal entrant per la Diagonal.

info ampliada en aquest enllaç del diaria Ara: http://interactius.ara.cat/mapa-radars-transit-catalunya/

https://twitter.com/guardiacivil/status/801040041409548288?ref_src=twsrc%5Etfw

dgt-trafico

¿A quién no le han puesto una multa por ir a 130? Muchos españoles se echan las manos a la cabeza cuando les llega una notificación en la que han sidomultados por sobrepasar en diez kilómetros el límite de velocidad de una autopista o autovía. Y para que no haya dudas y todos los conductores sepan en qué momento pueden ser cazados, la Guardia Civil ha desvelado la velocidad exacta a la que saltan los radares que tienen en todas las carreteras españoles para controlar los excesos de velocidad.

El límite está bien definido, pero los conductores saben que existe un pequeño margen de velocidad en el que los radares no saltan y hacen la foto.

Según los datos que ha revelado la Guardia Civil en sus redes sociales para velocidades permitidas de hasta los 100 km/h, los radares no se activan sino se supera en 7 km/h el límite. Esto significa que si la velocidad máxima es de 50 km/h le multarán si supera los 57 km/h, nunca por debajo. En las carreteras con el límite a 60 km/h el radar saltará a los 67 km/h, del mismo modo que en las de 70, 80, 90 y 100, que tienen seis kilómetros de margen hasta la multa.

Pero en las autopistas y autovías, carreteras que con velocidades limitadas superiores a 100 km/h los márgenes aumentan. Se aplica una fórmula que consiste en añadir el 7% a lo que indique la señal para fijar el máximo. Para el límite de 110 la velocidad a partir de la cual saltan los radares es de 117,7 km/h. Para los 120 km/h la velocidad máxima en autopistas y autovías los radares estan calibrados para activarse a partir de los 128,4 km/h.

radar-diagonal-671

 

 

Despres posarem el que trobarem entrant per la Via Augusta, desde els tunes de Vallvidrera

radar-via-augusta-335

Despres en trobem entrant per la meridiana

radar-meridiana-563

i dos a la rondes de dalt
radar-ronda-de-dalt

radar-ronda-de-dalt-en-tram

Entrant per la Gran Via en trobem un que cal pasar a 50 Km/ hora.

radar-gran-via-921
i per acabar el que trobem a la Ronda litoral, i el potser més dificil de veure quan hi pasas aprop perque queda com amagat.

radar-ronda-litora

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada